Take This Waltz

publicerat i Denise, Filmer/serier;
Det blev familjemys kväll med i alla fall halva familjen. Jag och Andreas placerade oss i soffan i vardagsrummet och kollade in filmen (som fanns under kategorin komedi) Take This Waltz. Men herregud, det var den drygaste komedin ever. Den var mer klassad som en melodramatisk film än som en komedi om jag får säga mitt. Djupa diskussioner om kärlek och otrohet lämnade i alla fall mig som åskådare till filmen mer med en klump i magen än ett lyckorus.

Hur som helst. Filmen var skit, men Andreas gjorde sig ganska bra som sällskap ikväll. Vi försökte istället planera hur vi ska fixa i ordning och få plats här hemma med en möbelfylld lägenhet istället för att fokusera hundra procent på filmen. Vi körde också "jag har aldrig" i brist på annat, samt åt en väldigt sen middag. Andreas åt kycklinggryta och ris sedan några dagar tillbaka och jag käkade en burk vita bönor, kalla givetvis... min mage kommer nog göra uppror i natt så att täcket flyger. Men en sak i taget nu, haha.

Bilden har ingenting med inlägget att göra. Den är bara gammal som gatan.

Kommentera inlägget här :