TV- inspelning.

publicerat i Denise, Gravid;
Jag har fått ett mail från Baluba Television angående om att sitta som publik till en ny storsatsning på TV4. Detta vore givetvis jätteroligt men jag avskyr bara tanken på att jag är gravid. Tänk er själva om kameran sveper över publikhavet och en valross filmas. Ni ska veta att jag redan gått upp femton kilo och om ryktet stämmer så lägger kameran på tio kilo extra, vilket jag aldrig skulle vilja ha som ett TV-minne. Och OM vi nu skulle få för oss att åka så skulle denna inspelning ske först i början av december och det innebär att jag säkert lagt på mig fem kilo till innan dess. Så då är vi uppe i trettio kilo. En tjej på en och femtio centimeter samt en övervikt på trettio kilo är allt annat än charmigt.

Så nej.
Jag kommer inte gå på inspelningen!
Tusen tack för att ni hjälpte mig att komma fram till ett förnuftigt beslut.
Jag uppskattar det - verkligen.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ▲▼Emma▼▲:

Hej! Nu finns veckans blogg vinnare uppe på bloggen och en ny omgång är startad! Var med igen och kolla vem som vann! :D Kanske någon du känner, kanske du? Kolla :D

Direktlänk;
http://tomson.blogg.se/2012/november/veckans-vinnare-ny-omgang-av-veckans-blogg.html#comment
Kram

2:a kommentar, skriven , av Anna Paulsson:

jag förstår dig. jag fick erbjudande om att vara med i "Lillasysters" nya musik video när jag var höggravid....mitt svar blev NEJ TACK. kram

Kommentera inlägget här :