Win.

publicerat i Bilder, Kevin 6 år;
Så himla skönt när man kommer på att middagen är klar att värmas istället för att behöva stå och laga till något jobbigt till middag som man får googla fram inspiration till. Så det blev helt enkelt gårdagens spenatsoppa till middag. Lovely. Och i morgon har vi middagen klar i form av plättar som mormor gjort, som vi fick med oss hem där ifrån idag. Kevin kommer älska mig då han tjatat om pannkakor eller plättar jättelänge. Måste bara påminna mig själv om att köpa upp mig på sylt och grädde (för god glass har vi i frysen) så kan vi lyxa till det riktigt i morgon. WIN.
 
Kevin sitter framför datorn och spelar minecraft med några killkompisar i hans ålder i någon timma innan det är dags för läggdags. Fast innan han ska hoppa i säng så ska jag tvinga honom ner i ett bad. Det var som sagt några dagar sedan som han tvättade håret och om han fick bestämma själv så skulle han bara behöva tvätta håret en gång per år...
Notera att han satt på sig tröjan åt fel håll,
och att jag först nu ikväll upptäcker det.
Haha!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen:

Tror det är 3-4 månader efter att bebisen tittat ut som man tidigast får göra cellprov - eller som man får ett tillförlitligt svar ;) men viktigt att göra! ;)

2:a kommentar, skriven , av anna:

Man sparar väldigt mkt tid när man slipper laga mat. Kram

3:e kommentar, skriven , av mamanda :

Haha. Blir nog pancakes här med imorgon, lät gott! Vem behöver googla inspiration när man kan läsa gravidblogg?

Svar: Haha jag tar också inspiration av alla mammor/blivande mammors bloggar ;P Riktigt jobbigt när man verkligen måste ha någonting på en gång, då kroppen kräver det =P
Denise

4:e kommentar, skriven , av Milla:

Åh, och mitt MÅSTE till pannkakor är banan och bär, och bättre än grädde: hårt vispad vaniljvisp (allra bäst laktosfri gammaldags sådan..)
Tips ;)

Svar: Åh det lät inte helt fy skam det heller Milla! Jag får prova något liknande då det lät otroligt smarrigt. Men sonen är rädd för förändring så han kommer nog stå fast vid sin vanliga pannkaksgegga ;)
Denise

Kommentera inlägget här :