29.

publicerat i Denise, Gravid;
Går in i en ny vecka idag.
Och jag orkar verkligen inte ta nya bilder med kameran på magen just nu, så istället får ni en tydligare bild av livet utanpå magen. Här är sparkarna betydligt mycket tydligare mot hur de var tidigare i veckan. Och denna film är givetvis helt dagsfärsk tagen för bara några minuter sedan, och hon lever fortfarande rövare i magen.

Det här är det bästa med att vara gravid, varje tecken man får från tösen.
Anledningen till att hon sparkar som en galning är att hon har hicka - (som vanligt) - och uppenbarligen måste "bestraffa" mig för det.

De tydligaste sparkarna kommer några sekunder efter att jag tagit ner mina händer från datorn.
Well, ni ser mest på vänster sida av min mage, nästan nere vid min arm.


 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Haha, helt ärligt.
Läs alla mina inlägg från och med nu med skarp ironi för jag håller på att gå i taket och det finns en risk att jag klappar till BM på tisdag om hon inte fattar att det är dags att sätta igång mig nu !

Men det funkar inte. Det är inte samma sak. Det ska va våffeljärn, annars funkar det inte. Men ! Du som hänger rätt mycket på röda korset kanske kan hitta en där? ;)

JO jag såg att man får gissa. Men har inte bestämt mig än ju !

Kram !

2:a kommentar, skriven , av linnhahne.blogg.se:

Åh va coolt att se :D

3:e kommentar, skriven , av linnhahne.blogg.se:

- Hehe ja lite skönt var de, men man blir oftast tröttare om man sover för mycket, iaf jag.. ;D

4:e kommentar, skriven , av eRaey- Modell och kläddesigner med 3 egna företag:

Hej tjejen :)Fin blogg!

Vad tycker du om dagens outfit?
Du hittar den här: http://eraey.se/2012/october/from-my-closet.html#comment

Ha en underbar söndag :)

5:e kommentar, skriven , av Tina:

Häftigt, kommer ihåg när jag väntade min son och kunde se magen röra sig... haha, det var som något ur en Alien-film.
Ha det fint.
// Tina

6:e kommentar, skriven , av Elin:

"låna" brukar jag göra rätt ofta. Lånade Andreas mormors elvisp. Sen hade jag sönder den. Haha. Det var inte mitt fel alltså, det var bulldegens fel. Men jag har inte berättat det, hon har inte frågat. Haha.
Så om jag någon gång säger att jag vill låna nåt av dig. Tänk en extra gång då ;)

7:e kommentar, skriven , av Emily:

Aw vad mysigt. Ungefär så håller lillan på i magen just nu. Ser ut som magen har sitt egna lilla liv. :P
Men det är samtidigt supermysigt.

Kram

8:e kommentar, skriven , av anna:

å det är så coolt, ångrar att jag glömde filma det. kram

9:e kommentar, skriven , av ♥ Camilla - med liten i magen!:

Åh tänk om jag också kunde lyckas fånga min bebbes sparkar på film! Försökt flera ggr men varje gång kameran komma fram så slutar han xD

Kommentera inlägget här :