Awkward moment.

publicerat i Denise;
Ni har inte glömt vrida tillbaka klockan nu va?
Tänk va jobbigt om ni hade glömt det och ni missat era favoritprogram. Okej, alla kanske inte har sitt liv styrda efter tv-tablån, men om... - haha.
 
Dagens pinsammaste igår. Andreas kommer hem runt midnatt och packar ur bilen. Jag tänkte gå ut till honom i hallen för att ge honom en puss men inser att han redan är påväg tillbaka till bilen ute på gården och har lämnat vår dörr helt på vid gavel. Och sekunden jag lyckas få en filt omkring min kropp så öppnar grannen mitt emot upp dörren (två meter från vår dörr) och hennes gäster lämnar hennes lägenhet och ser rakt in i vår hall - där jag står - slarvigt inlindad i en filt för att dölja det mesta av min kropp. Vad jag sen inser är att jag ser helt naken ut med tanke på att jag hade trosor och BH under filten och de bemöter mig med ett generat leende...

Okey, that was awkward.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fanny:

Åh du xD Ja sånt är retligt! Har gjort något liknande får jag medge ... :$

2:a kommentar, skriven , av Emma [Fotoblogg]:

Haha aww, Det var pinsamt!

Har du något tips på "Önskerubrik"? :D
Kram

3:e kommentar, skriven , av Johanna :

sv: En riktigt god frukost var det. Det är så min frukost ser ut varje dag i stort sätt. Hallonyoggi, crunch och ngn fruktöver (oftast äpple). Det håller man sig mätt på hela förmiddagen. Mums

Läste din lilla beskrivning om dig själv på sidan. Så mysigt det låter :)

4:e kommentar, skriven , av anna:

äh dom får la skylla sig själva att dom ska va ute och "springa" vid den tiden;) kram

Kommentera inlägget här :