Datanörd.

publicerat i Bilder, Kevin 6 år;


 
Kevin och Andreas har haft datakväll ikväll i sovrummet. Så mysigt när grabbarna kan göra saker tillsammans. Kevin spelar Minecraft som vanligt (när han inte spelar det så sitter han och kollar på youtubefilmer om det). Micke och Tezzie är fortfarande kvar och hunden ligger och myser i soffan, helt slut efter att ha busat runt med ett mumintrolls-gossedjur, och jag ligger i sängen och dör av trötthet...

Nu är äntligen alla läkarbesök över för den här veckan. Hallelujah!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fanny:

Det var nog den sötaste lilla hund jag någonsin sett :o!!!
Måste förresten kommentera att jag ser en liten tecknad fågel på ultraljudsbilden xD Du skrev något inlägg om vad man såg?? Har jag för mig xD Och nu kollar jag varje gång jag är inne på bloggen för att se om jag fortfarande ser den haha xD

Svar: Haha jag ser en giraff fortfarande i ultraljudsbilden ;P Men en fågel kanske man också kan se med rätt fantasi ;D Men jag har mitt djur som jag inte tycks få bort ;D
Och ja, hunden är sjuuuuuukt söt. ^^
Denise

Kommentera inlägget här :