Det blommar.

publicerat i Denise, Vardag.;


En vas full av Germini och rosor stod på diskbänken imorse. Andreas hade fått flera blommor över sedan gårdagens aktivitet och jag blev den lyckliga ägaren till dessa då. Jag stuvade om bland blommorna blommorna, klippte ner dem och satte dem i småvaser istället för en stor. Så nu har vi två fina vaser ståendes ute i vardagsrummet och en i ungarnas rum. Det behövs verkligen lite färgklickar i tillvaron.

Och blommor är väl lite som vardagslyx nu när det lider mot höst.

Och Gerbera och/eller Germini är mina absoluta favoritblommor.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline Nilsson:

Kika gärna in och var med i Helgen Blogg som avslutas på söndag! :)
http://iamcarro.blogg.se/2012/october/helgens-blogg.html

2:a kommentar, skriven , av Emily Egerfält:

Hej! gud vilken fin blogg, så söt du är!
var gärna med i min tävling http://eemilys.blogg.se/2012/october/tavling.html#comment
kram!!

3:e kommentar, skriven , av Sandra ♥:

Hur gammal är du nu ?

SV: japp :D

4:e kommentar, skriven , av mirre:

Älskar färgerna :)

5:e kommentar, skriven , av mysan:

Skickar en stor höstig kram till dej!
Kom ihåg att Du är värdefull <3

6:e kommentar, skriven , av Anna Paulsson:

Jätte fina.
Tack för dina underbara kommentarer i min blogg. Kram

Kommentera inlägget här :