Eftermiddag i Nynäshamn.

publicerat i Barnen, Denise, Gravid, Kevin 6 år, Kläder, Mormor och morfar;
Jag somnade stenhårt i två timmar och vaknade några minuter innan Kevin skulle hämtas på skolan av att alarmklockan ringde. Jag hade verkligen inte planerat att sova så länge, men jag antar att kroppen bestämmer, och  jag får anpassa mig och lyssna.

Med stressen i halsen och huvudkudden näst intill kvar i ansiktet, så sprang jag iväg till skolan och hämtade upp Kevin. Andreas kom och mötte oss på vägen och vi promenerade direkt till affären för att köpa frukt till Kevin för resten av veckan i skolan. Nu har han käkat morötter dessa två dagar för att vi har varit slöa och inte orkat handla. Haha. Men tack och lov så uppskattar han morötter nästan mer än frukt.

Direkt efter handlingen så gick jag på och gjorde det sista i garderoben, så nu är allt klart där inne. Hurra! Mina kläder är fyllda i hyllor och fack, alla lakan och handdukar är på plats i den gamla garderoben och gardinerna är gömda - då jag helst vill slippa se dem för huvud taget.

Min mamma ringde i samma veva som jag pysslade och sa att hon fyndat lite till mig, Kevin, Andreas dotter och bebisen. Men jag har så ont idag så jag får helt enkelt ta reda på vad det är först i morgon, trots att jag hatar att vänta...

Men min mamma är underbar hon. Och min pappa är lika underbar han. ♥
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av linnhahne.blogg.se:

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

2:a kommentar, skriven , av Mammayohanna:

Ja, visst är det svårt att komma på namn? Ser att ni med har en pojke och väntar en flicka, Grattis! :) jag vill att namnet ska klinga med pojkens namn. Lite namnförslag har vi, men långt ifrån överens :p

Kommentera inlägget här :