En kär vän.

publicerat i Bilder, Denise;
Det är konstigt hur man kan träffa vissa vänner jätte ofta och ha en krystad konversation med nästan inget innehåll, medan man med andra finner varandra direkt, trots att det var flera år sedan sista samtalet. Nu kändes det som vi bara haft ett sommarlovs uppehåll mellan vår sista konversation och nu, när det i själva verket var fem sommrar. Helt sjukt.
 
Som sagt så var min gymnasiekompis Nettan och hennes otroligt charmiga Olivia över på besök. Strax efter dem kom så tog vi en promenad ner på centrum och promenerade runt i lite butiker. Sen blev matsuget för oss gravida kvinnor (Nettan är i vecka 28) och små barn för stort så vi spenderade nog närmare en timma på grillen innan vi promenerade och hämtade Kevin.

Jag har haft en otroligt bra dag med andra ord, trots att jag får lida för det nu efter promenaden.
Men det är helt klart värt det.
 

 
Världens mysigaste tjejer!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika - Mamma Till Tino & Gravid:

ha ja det kan jag verkligen tänka mig att det gjorde då ;) min sambo fick hämta bb-väskan men dock passade inga kläder och så fick vi inte klä han de första dagarna/veckan då han låg på värmebädd.

Men denna gången vill jag minsann klä bebisen ;) hehe
Hoppas att allt är super bra med er såhär i höstkylan.
Kramar

Kommentera inlägget här :