En timma extra.

publicerat i Denise;
Efter tretton avsnitt av Greys så får det räcka för dagen. Jag föstår verkligen inte hur ett avsnitt lätt blir till tretton under ett och samma dygn. Hade jag fortsatt så här i den här takten så hade jag kunnat klämma in två avsnitt till med tanke på att vi blir tilldelade en extra timma i natt.

Jag vet inte om det är bra eller dåligt med en extra timma, jag vet att jag troligtvis hade slösat bort timmarna på något patetiskt tidsfördriv.

Men nu är min man i alla fall på väg hem, Kevin snarkar i sängen och jag ska försöka hålla mig vaken för en godnatt puss. Frågan är bara om jag orkar...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Oj jisses 13 avsnitt:-) passa på nu innan bebis kommer. Jah lyckades faktiskt se 5 avsniyt av game of thrones igår men fy vad den börjar bli rå

Kommentera inlägget här :