Fadderklass

publicerat i Kevin 6 år, Skola;
Godmorgon.

Jag sov som en prinsessa i natt, förutom att jag svettats helt sjukt mycket. Men det är tydligen saker man får ta när man delar kropp med någon annan.

Idag får Kevins klass besök av deras fadderklass, 5A. Vår granne som bor mitt emot går i den klassen och Kevin är jättestolt över att känna någon som är så "gammal". De ska läsa böcker för Kevin och hans kompisar. Mysigt.

Sen så ska Kevin få gå till skolans bibliotek med klassen och låna böcker.
Härligt att det händer lite roligheter och spännande saker för barnen.

 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Blir nog en toppendag

2:a kommentar, skriven , av Emma Lannebrink:

Hej! Lust att göra ett bloglovinbyte och ett länkbyte?

PS. Om vi redan har gjort ett bloglovinbyte, så var inte orolig. Då följer jag dig fortfarande, har bara glömt bort det :)

3:e kommentar, skriven , av Katja - Säljer Mary Kay produkter:

Hej! Vill bara tipsa om att jag nu börjat sälja Mary Kay produkter genom bloggen. Håll utkik efter bra erbjudanden :) Ursäkta om du inte gillar reklam.

http://katjasplace.blogg.se/2012/october/borjar-salja-mary-kay-produkter-genom-bloggen.html#comment

Kommentera inlägget här :