Färdig.

publicerat i Kläder;


Färdig. Även fast jag tryckt in alla body's och tjocktröjor i korgen längst ned så är jag klar. Jag är svettig, känner mig som världens klimakteriekossa som skulle kunna gråta vilken minut som helst. Men jag är färdig.

Någon dag när bebis är född och jag känner mig på så pass galet humör att jag vill rensa i garderoben igen, den dagen kommer jag rensa bort kläder istället för att behålla. Den dagen, den sorgen.

Nämnde jag att vi förvarar bebisens allra första kläder i en byrå i hallen...?
Lite av kläderna hänger dock på galgarna som ni ser i bild... men det är bara lite som hänger där i storlek nyfödd.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vill du ärva lite från Lilly sen? ;)

Svar: Ja snälla! Jag kan ärva hennes BYRÅ ^^, <3
Denise

2:a kommentar, skriven , av anna:

Vad mkt fint:-) kram

3:e kommentar, skriven , av Elin:

Haha. Nä den är så jäkla full. Så den vill du nog inte ha.
Jag har faktiskt samma problem som du. Dock inte lika mycket kläder men inte heller lika mycket plats :P
Har bloggat nu också ;)

4:e kommentar, skriven , av Carro - Foto:

Oj så mycket kläder :) härligt att ha det bortgjort. Minns tiden när man satt och vek små bebiskläder mysigt.

Kommentera inlägget här :