Från två till fyra.

publicerat i Barnen, Denise, Kevin 6 år;
Vi hade jättekul på badhuset.

Även om jag var väldigt uttittad så var det helt klart värt det. Jag menar - det är ju inte varje dag en dvärg kommer in i badhuset som är lika lång som bred... nej skämt å sido. Ungarna hade jätteroligt och badade på ordentligt under alla de timmar som vi var i badhuset. Jag gav upp efter ungefär en halvtimma. Då kände jag att det fick räcka för mig.

Men ungarna låg i poolen från strax innan ett till halv tre då vi gick hem. På vägen hem så fick vi sällskap av deras kompisar som de var och badade med, så vi gick från två barn till fyra. Nu sitter tjejerna och kollar film medan grabbarna kollar på youtubeklipp.

Min mobil gick sönder helt idag också. Men nu har jag fått låna en android av kompisarnas mamma. Helt underbart. Så nu har jag fått tillbaka den som jag hade innan, Xperia Mini Pro, lovely, så nu kan jag börja mobilblogga också. Inte för att jag är ett så stort fan av mobilbilder. Men... mindre press till att slösa tid framför datorn. Inte för att bloggen är något krävande, snarare tidsfördriv då ungarna mestadels klarar sig själva.

Ikväll blir det middag och godismys med fyra små badtrötta barn.
Me like.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna - Husliv & Gravid:

sv: Nä usch det är verkligen jobbigt, tur att man får något bra utav det.. Dock skulle det vara roligt att se hur man egentligen ser ut när man kommer och går och ser ut som en flodhäst :)

2:a kommentar, skriven , av Emma Lannebrink:

Hoppas du får en mysig kväll! :)

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Jag är inte heller något fan av mobilbilder men ibland har nöden ingen lag :-) Det är så bekvämt att blogga från mobilen ibland och slippa dra igång datorn. Sen är det ju bättre med en dålig mobilbild än ingen bild alls ;-)

Hoppas att du får en fin kväll! :-)

4:e kommentar, skriven , av Madeleine:

Åh, älskar badhuset!

5:e kommentar, skriven , av anna:

Härligt att ni fick kul i badhuset.
Sv: på skylten stod det here sleeps little prince, do not disturb

Kommentera inlägget här :