Helt underbart.

publicerat i Kevin 6 år, Sjukdomar;
Jag har lite svårt att lägga mitt fulla förtroende på en mecicin som håller urinet kvar i njurarna. Men med en dubbel dos och med en läkares tillsägning att jag inte skulle gå upp med Kevin flera gånger per natt, utan max en gång beroende på när vi la oss så struntade jag helt i det under hela natten, jag såg däremot till att han kissade ordentligt innan läggdags. Jag gick upp med mig själv flera gånger däremot, men lät Kevin ligga kvar. Kollade inte ens om det hade skett en olycka utan lät honom sova vidare.

Och i morse vaknade han av sig själv, gick på toaletten och gav mig den glada nyheten att han var helt torr.
Tänk så skönt om detta fortsätter och vi verkligen får sova om nätterna.

Just nu är mitt mammahjärta det stoltaste mammahjärtat man kan hitta.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh! Har tänkt på er under mina amningstunder i natt! Kul / skönt att det gick så bra!! :)

Svar: <3 Ja det kändes helt underbart!
Denise

2:a kommentar, skriven , av anna:

så bra, skönt att det funkar. kram

Kommentera inlägget här :