Humör.

publicerat i Kevin 6 år;
Alla som tror Kevin är på humör att gå upp vid kvart över sex, räcker upp en hand..!
 
Nej ni. Det har tagit närmare en halvtimma att få honom på humör nog till att börja äta frukost. Tur att jag förstod att han skulle demonstrera att jag gick upp med honom tjugo minuter tidigare än normalt. Plus att han behöver vara trött till ikväll om han ska orka med att ta sig upp resten av veckan.
 
Jag då? Elin satt och höll mig vaken på facebook igår (allt är hennes fel) till klockan var kvart i tolv så jag är helt slut. Men det bästa är att jag får gå hem efter att Kevin har lämnats på skolan för att sova vidare. I alla fall till strax innan tolv då vi ska på utvecklingssamtal. Det ska bli jätteroligt.
 
Visste ni alla om att det praktiskt taget är natt ute fortfarande? Sist jag var uppe vid den här tiden så var det fortfarande lite ljust ute. Snacka om att vintermörkret tar tag i dagarna snabbt nu...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Usch det är för tidigt att gå upp. Är så mörkt och trpkigt ute. Kram

2:a kommentar, skriven , av Fanny:

Lite skrämmande faktiskt att det går så fort. Ena dagen är det ljust, andra är det natt . .

Svar: Ja hösten kommer lite för snabbt ibland och speciellt nu när första snön har fallit på större delar av Sverige. Usch - nog för att jag är förberedd för vintern, men det här är överdrivet tidigt.
Denise

3:e kommentar, skriven , av Elin:

Va?! Vad i helvete ! Hänger du ut mig såhär i din blogg som har så många läsare att du tröttnar på kommentarer ?! :O Erkänn att et är bara för att du vill att någon ska börja kommentera min blogg så att jag får samma känsla? ERKÄNN ! ;)

Kommentera inlägget här :