Ibland kan det fina, göra en besviken.

publicerat i Denise;
Min "bror" Ousman som verkligen är som en riktig bror för mig - skickade precis ett SMS med texten:
"Älskar och saknar dig syster, längtar efter ungen fast jag är jättedålig på att höra av mig".
Jag som har en trasig mobil, trodde först att det var min syster som skickat SMS;et och blev jätteglad. Sen kollade jag upp nummret och insåg att det "bara" var Ousman.

Min storesyster och jag tappar nämligen kontakten titt som tätt. Nu har vi inte talat med varandra på två år, vilket verkligen tär på mig även fast jag självmant nästan valt att ta avstånd. Ousman som jag lärde känna genom min syster som tioåring ställer alltid upp för mig, vilket jag är så otroligt glad över. Och han är verkligen det där syskonet som jag aldrig fick! ♥

Men ibland blir jag besviken över att inte höra något från min syster.
Men hon är nog lika besviken över att inte höra något från mig...

Men blod är inte alltid tjockare än vatten.
 

My brother from another mother.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra :

Ja Lea är ett fint namn! :) tack, ja visst är hon en söt liten (men lång!) tjej. Hon har alltid varit längre på kurvan men under på vikten, men hon är så fin så. Hoppas allt går bra med din kommande förlossning! Vad mysigt! Vet nu vad det blir för något? /Sandra

2:a kommentar, skriven , av Johanna - Husliv & Gravid:

Sv: Men va kul att vi ska ha så nära varandra! Nja bra å bra vet jag inte, just nu är foglossningarna allra värst. Hur har din graviditet varit än så länge? :)

Kommentera inlägget här :