Kärlek.

publicerat i Barnen, Bilder, Denise, Kevin 6 år;
Vi har ätit middag, gosat ner oss i soffan och kollat på tv:n och så har alla satt sig på olika platser i huset igen.

Kevin får vara uppe ikväll. Mest för att jag behöver sovmorgon. Okej, mest - mest för att han ska sova borta hos mormor och morfar för första gången på jättelänge. Inte för att det gör mig orolig, då jag vet att han älskar det - och mormor och morfar behandlar honom som en prins. Men mitt samvete tvingar mig hålla honom vaken ikväll för att dämpa min ångest och se till att han får en mysig kväll tillsammans med oss. Sjukt? Svar ja. Men jag måste känna att jag förtjänar ledighet, både från man och barn om jag ska kunna koppla av.

Det mina vänner, det kan ni få kalla sjukt.
Idag är det äggets dag (seriöst, det står så i kalendern), så det firar vi med en bild på mitt ägg som jag går runt och bär på.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Hallå, vadå ensamtid ? Vad ska du göra för kul imorgon ?

2:a kommentar, skriven , av Sandra :

Mysig mage :) Haha jag är likadan! Måste liksom försäkra mig om allt hela tiden, kan nog vara bra för våra barn att vara borta från oss sjuka morsor ibland Haha! Man försöker alltid gosa till Max innan man ska ha barnvakt :) kram

3:e kommentar, skriven , av Rebecca Nilsson:

Hejsan!

Äntligen är det fredag då jag avslöjar vinnarna ur veckans blogg. Kika in och kolla om det blev du. Om inte, kan du vara med och tävla igen.:)

http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/october/vinnare-och-en-ny-omgang.html#comment

4:e kommentar, skriven , av anna:

Hahaha, äggets dag?

Kommentera inlägget här :