Läkarbesöket.

publicerat i Kevin 6 år;
Det gick jättebra med Kevin hos läkaren. Blodtryck, kissprov och massa frågor senare så fick vi nog bukt på många av våra frågor och problem. I veckan kommer lakanskydd hemskickat till oss vilket känns toppen - då slipper vi äntligen tvätta hundra maskiner i veckan, då det vissa perioder händer mer olyckor än andra. Vi ska dubbla medicinen, så istället för 120 microgram av Minirin ska vi nu ta 240 mg. Och inte nog med det så ska vi beställa hem ett kisslarm så att Kevin tillslut själv kan vakna och gå upp på toa. Men det kunde ta några veckor efter beställningstillfället att få larmet, så lagom till jul lär vi ha allt vi behöver. Men det är i alla fall en start.
 
Kevin skötte sig utomordentligt också, även fast han föredrog att vi pratade med läkaren framför att han gjorde det själv. Sista gången jag var och skulle ta kissprov med Kevin så var han tre. Måste jag ens påpeka att han varken ville kissa i mugg eller hemma, haha. Så den känslan satt i fortfarande när jag gick in på toaletten med Kevin på sjukhuset. Men han skötte sig jättebra idag, och jag kan inte vara mer stolt som mamma.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lotta, klädtokig småbarnsmamma!:

Vad skönt att ni får bra hjälp!

Svar: Ja det känns helt fantastiskt! Och mer fantastiskt är det att jag äntligen kan börja sova om nätterna igen utan avbrott =D *Lycka*
Denise

2:a kommentar, skriven , av anna:

Skönt att det gick bra. Kram

Kommentera inlägget här :