Liten överraskning.

publicerat i Barnen, Denise, Kläder;
Stack hem till mamma och pappa nu på morgonen för att ta reda på vad mamma kunde ha tänkas köpt till mig och barnen. Jag fick en supersnygg oversize Parkas - jacka som jag förhoppningsvis kommer kunna ha under hela min tjocka period. Det roligaste är att jag drunknar i den, då den sträcker sig ned ända till knävecken. Men den kommer jag troligtvis bo i under hela vinterperioden tills dess att den lilla tittat ut.

Men jackan gör sig verkligen inte rättvis på bild, eller så är det jag som är en otroligt dålig hobbyfotograf.


Ungarna fick också nytt.
Bebis fick en overall med tillhörande tofflor och vantar, en kofta och ett par söta ministrumpor i storlek 10/12. Helt sjukt små, så nu hoppas jag att bebisen ärver mina dåliga gener i början så hon inte redan från start vuxit ur dem.

Kevin fick ett par väl behövliga vinterkängor som han kan ha hela vintern. Helt sjukt att jag och min son snart delar skostorlek, då han redan använder storlek 32.


Andreas dotter fick en ny vinterjacka, en kofta och passande tjockare leggings till jackan. Hon kommer bli så himla höstfin nu.
 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Åh, tack! :-D hihi.
Grattis till dottern själv, roligt med någon som ska ha ganska nära en själv! Känns som alla som ska ha barn dec-feb ska ha töser! haha.

kram!

2:a kommentar, skriven , av Jossan:

Sv: Haha, exakt!
Vilka fina kläder du har köpt! :D

3:e kommentar, skriven , av Elin:

Helt allvarligt - gör bara smeten. Det är ju ändå den som är godast... ;)
Väldigt fina kläder ! Vill också ha en sådär fin overall till bebis. Fusk

4:e kommentar, skriven , av Isabell:

Helt underbara saker, vad fina ni kommer varqa i höst/vinter :D

Sv: Tack sötis :)

5:e kommentar, skriven , av ♥ Camilla - med liten i magen!:

Åh vilken söt och mysig overall! :) Vart kommer den ifrån? Visst är det en ytteroverall!? Behöver också köpa det för det har inte jag ännu ^^, Har inga ytterkläder alls till lillen förresten xD Tänkte köpa det lite längre fram men det kliar lite i fringararna! Vill köpa allt nuuu ^^,

Kommentera inlägget här :