MeckarMicke.

publicerat i Bilder, Kevin 6 år;
Tandläkarbesöket gick över förväntan. Kevin fick en genomgång i alla verktyg som tandläkaren kunde tänkas använda under en vanlig dag och fick även prova att dammsuga sin mun och polera tänderna lite. Så han kommer inte ha några problem i framtiden med att gå på vidare tandläkarbesök. Annat var det när jag var liten. Herregud. Då skulle man gapa och hålla käften, och man fick inte veta vad tandläkaren skulle göra. Inte undra på att tandläkaren började blöda om händerna när jag var liten, jag var ju dödsrädd!

Just nu är killarna ute och meckar med bilen. De passar på att göra alla grabbiga saker som de kan tänkas göra innan kvällen kommer och middagen ska stå serverad. Skönt att dem kan få tid tillsammans och göra grabbsaker utan att jag kommer mellan också. Haha, det är ju lätt att man som mamma ska ha sin näsa i allt som sker. Men inte nu, inte just nu... jag ligger nämligen i sängen och glor på Grey's.

Livet kunde vara värre...
 
 
 

Förra gången Kevin meckade med kompisens bil så slutade det så här...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sotnosen!:

Oj! =)

2:a kommentar, skriven , av anna:

skönt att grabbarna grejar så att du får lite egentid:) kram

Kommentera inlägget här :