Mysigt bubbel.

publicerat i Bilder, Denise, Kevin 6 år;
Efter middagen tog Kevin och Andreas en varsin dator i varsitt rum med varsin mic och varsitt skypekonto, för att sedan sätta sig och snacka med varandra och spela Minecraft. Jag som inte riktigt delar samma intresse (för huvud taget) passade på att ta vuxentid i ett bubbelbad. Otroligt välbehövligt då min foglossning blivit värre efter dagen som gått.

Efter badet så slängdes Kevin i säng och innan läggdags så ville ha höra en saga. Istället för disneysamlingen tog vi "barnens bästa" med massa rim och ramsor och trettiofem sidor senare hade min tunga slagit knut på sig själv att jag inte längre klarade av att rimma mer.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Jag åt den, dagen efter. Så det så ;)
Hur kan du "ligga i badet"?!
Jag tappar upp badvatten, lägger mig, ligger där i tre minuter innan jag börjar fundera på om det inte är dags att kliva upp.
Ändå sörjer jag att jag inte äger nåt badkar. Bara för att det är så mysigt... Typ.

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Nä men tror jag har en släng av ADHD när det gäller att sitta still i badet. Funkar liksom inte. Kan inte slappna av. Blir helt stressad av att bara ligga där typ. Haha.
Vet inte varför.
När jag var liten däremot kunde jag bada typ i 4 timmar, skit bra för mamma, mindre bra för min hud... Kanske badade mina timmar eller nåt...

3:e kommentar, skriven , av Carro - Foto:

Tusen tack för din fina kommentar. Jag kommer ju inte att tvinga mig själv att skriva utan jag kommer skriva mer när jag vill och när jag känner att jag har något jag vill skriva om. Vi får se hur det blir, inget påtvingat med lite mer text här och där :) Det ska ju vara roligt att blogga :)

4:e kommentar, skriven , av ~ L I N N ~ :

Åh gud så mysigt!

Kommentera inlägget här :