Nettan.

publicerat i Denise;
I morgon kommer äntligen min kompis från gymnasiet hit. Vi har inte setts på alldeles för länge - fem år om jag inte minns helt galet. Och under tiden som hon har bott i Tumba (fyra mil från mig typ) så har hon hunnit gifta sig, skaffa barn och bli gravid på nytt. Så, ja - vi har en hel del att prata om imorgon. Något jag sett fram emot jättelänge. Men som sagt, när man har barn får man flytta på sina planer då barnen har en tendens att bli sjuka och vi föräldrar måste på sjukhusbesök. Men nu kommer förhoppningsvis ingenting mellan.

Nettan, som min kompis heter var ett enormt stöd för mig när jag var gravid i gymnasiet. Hon var nästan mer stolt än jag var över att jag var gravid, för mig var det mest pinsamt att gå upp i vikt och när det syntes... - och hon var alltid framme för att känna på sparkar och rörelser i magen och var inte alls rädd för att prata till magen offentligt när alla gymnasie-elever promenerade förbi, haha.

Hon är en så enormt skön person och har sån härlig personlighet.
Går-inte-att-inte-älska-Nettan.
♥♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nettan:

Tack hjärtat! Längtar tills imorgon :D

Kommentera inlägget här :