Orolig natt.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Jag har sovit sjukt dåligt i natt också. Det är en himla tur att jag bara behöver hålla mig vaken i en timma innan jag kan somna om en stund till. Jag låg verkligen och vände och vred mig i natt. Antingen var det för varmt med täcke eller så var det för kallt utan, gjorde för ont på en sida eller så var det för bekvämt att kroppen gjorde ont av det... Herregud vilka problem man har, haha.
 
Igår hade jag otroligt ont i blygdbenet också. Det var som en ilande känsla hela kvällen vilket tillslut vid ett i natt kändes  väldigt frustrerande. Jag blir alltid så enormt stressad när jag inte kan sova och för mig själv tänker jag "åh, nu måste jag skynda mig att somna annars kommer jag inte orka upp..." och så blir det bara värre.

Men idag är det onsdag vilket betyder att det snart är helg igen.
Awesome.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Fy lider med dig...kommer ihåg den smärtn.kram

Svar: <3
Denise

Kommentera inlägget här :