Orolig natt.

publicerat i Barnen, Denise, Kevin 6 år;
Jag har legat och sovit till nyss.

Kevin sov jätteoroligt inatt och orkade inte alls gå upp i morse, och till viss del orkade inte jag heller gå upp då natten varit kämpig för båda barnen. Lilltjejen i magen har fått för sig att det är jätteroligt att vända sig om på nätterna och knäar mig både här och där medan Kevin vaknar upp med mardrömmar.

Så jag ringde fritids och sa att Kevin kommer tillbaka först imorgon. Det är så himla skönt att det inte är skoltvång än. Jag menar - man kan ta ledigt från sexårsverksamheten utan att behöva ansöka om ledighet.

Idag ska jag och Kevin gå ut och mysa tillsammans och för en gångs skull tänkte jag få i mig min kebabrulle som jag så länge längtat efter! Cravings, jatack!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Thiilde :

Mysigt för er :)
Jag fick ocklså sånt sjukt sug efter kebab i slutet av min graviditet haha

2:a kommentar, skriven , av anna:

Tycker att ni gör helt rätt i att stanna hemma när natten har vart sån. Kram

Kommentera inlägget här :