På önskelistan.

publicerat i Gravid;
Jag klickade runt bland massa barnsidor och fann en Umami Taste teaser. Helt normalt, tänker ni. Men faktiskt!
Tänk så smidigt när donnan blir så stor att hon kan börja smaka på allt gott som livet har att erbjuda annat än mammas bröstmjölk, då kommer verkligen en Umami verkligen komma till nytta.

Så - tänker ni. Vad är en Umami taste teaser?

Jo, det är en napp som man kan fylla med mosad frukt eller grönsaker. Så att man utan att behöva oroa sig för att det ska få i sig saker som sätter sig fel i halsen. Underbar uppfinning...
Så om det är något utöver kläder som vi (jag i alla fall) önskar oss just nu så är det just denna!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jossan:

Vilken smart grej!

2:a kommentar, skriven , av Lotta, klädtokig småbarnsmamma!:

En sådan skulle man ha haft! Vad smart =)

3:e kommentar, skriven , av Nettan med Mirr, Moll o Marw:

Haha, tänkte likadant och köpte en till Marw, det var helt bortkastade pengar!! (Tyckte jag)

Puss på dig och klapp på runds magen!

Svar: Men åh, Nettan! Du kan ju inte döda mina förhoppningar så ;)
Puss!
Denise

4:e kommentar, skriven , av Elin:

En sån vill jag OXÅ HAAAA! Får jag ctrl+ c, ctrl+v ditt inlägg ? hahaha

5:e kommentar, skriven , av Anna:

Coolt, aldrig hört talas om en sån

Kommentera inlägget här :