Paketpris!

publicerat i Denise, Gravid;
Jag älskar mat. Men inte på returen.

Höll på att spy av att jag spydde idag. Makes total sense, doesn't it?!
Jag käkade otroligt lite just för att jag kände mig illamående. Så jag och Kevin åt middag på assietter istället för på stora tallrikar för att lura kroppen. And I sure did. En deciliter potatismos och fyra köttbullar och en liten sked lingonsylt var allt som behövdes för att jag skulle lägga en pizza i toalettstolen.

Börjar tröttna lite nu på att vara gravid. Med alla smärtor och alla problem som "hör till".
Vem som helst kan få byta med mig. VEM SOM HELST!
Någon?

Snälla...!
 

Vad som ingår i detta schyssta paketpris.
- En mage som växer mer och mer.
- Fötter som "petar" dig i midjan
- Foglossning.
- Ryggsmärtor.
- Illamående.
- En förminskad kissblåsa.
- För små kläder.
- En för stor jacka.
- Lite skavsår här och där.
- Svullna ben och fötter av vattnet.
- Förminskad vänkrets.
 
Något för dig?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av linnhahne.blogg.se:

Ja det kan nog vara bäst ;7

2:a kommentar, skriven , av linnhahne.blogg.se:

Tycker det är så fint att vara gravid! :')

3:e kommentar, skriven , av Ebba M:

SV: Åh tack snälla!

4:e kommentar, skriven , av Lotta, klädtokig småbarnsmamma!:

Förminskad vänkrets??
Ta hand om dig, det är värt det i slutänden!

5:e kommentar, skriven , av linnhahne.blogg.se:

Så ska du inte känna dig !
Men förstår det, men tycker iaf det är en jätte vacker grej & kommer ut en sån vacker filur också, är helt förälskad i bebisar, bästa jag vet :'D

6:e kommentar, skriven , av Malin:

Tack för dina fina kommentarer! :-)
Är lite nyfiken på hur du hittade min blogg?
Följer gärna din blogg om det är ok? :-)
Ha det gott!

7:e kommentar, skriven , av Elin:

Nähä, ökad vänkrets. Jag hänger ju här mest hela tiden faktiskt !

8:e kommentar, skriven , av Elin:

Haha, jaaaa. Men även när bebis är ute så är vi ju faktiskt två.
Och min tanke är ju att jag och min bebis ska komma och kolla på din bebis sen. Faktiskt.

9:e kommentar, skriven , av ♥ Camilla - med liten i magen!:

Dålig dag idag ? :S Hehe, hoppas du mår bättre imorn!
Stackare har du haft illamående hela graviditeten eller? Har läst att svullnaden kan bli bättre genom att dricka mycket vatten iaf (hur tokigt det än låter) så jag försöker pimpla vatten som en tok men känner nu skorna börjar bli trånga xD Och det enda tipset jag har mot illamåendet är cocacola för det var det enda som fungerade för mig när jag mådde illa! Hoppas verkligen inte att det kommer tbx >.<

10:e kommentar, skriven , av Elin:

Vad spännande att vara gravid! :D Även om det verkar vara ett helvete från och till..

11:e kommentar, skriven , av Johanna - Husliv & Gravid:

Jag känner precis likadant. Är så jobbigt med alla dessa krämpor..

12:e kommentar, skriven , av Michael:

Som man bäddar får man ligga. Eller ja...

Svar: Den man ligger med får bädda anser jag. Men det är väl en smaksak.
Denise

13:e kommentar, skriven , av Josefin Johansson:

Åh sy mysig mage!!

Kommentera inlägget här :