Skolmåndag igen.

publicerat i Kevin 6 år, Skola;
Idag tänkte jag dra nytta av Kevins riktiga schema och hålla mig till sovmorgonstiden. För på måndagar börjar han halv nio - fast varje gång har det glömts bort och han har fått vara på fritids varje måndag i en halvtimme. Haha. Inte för att han lider av att vara på fritids, tvärt om så älskar han det. Men ibland kan det vara skönt att slippa mammas tjat om att behöva skynda sig.
 
Det är en skön skolvecka den här veckan då den enbart kräver att jag ska ta med mig frukt och saft till Kevin på fredag när de är ute och promenerar i skogen. Jag gillar't. Mindre stress över skolan på morgonen.

Så hela veckan nu så ska det bara finnas frukt i väskan. Och det känns inte som något större problem eller som något att stressa över..

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Härligt.kram

Kommentera inlägget här :