Snabba nätter.

publicerat i Denise, Kevin 6 år, Skola;
Är det bara jag som tycker nätterna går enormt fort?

Jag gick upp på toaletten vid fem imorse (gravidblåsan som talar) och hann inte mer än att blunda så var det dags att gå upp. Jag kan inte ens minnas att jag hann drömma något under denna korta tid. Knäppt. 

Hur som helst. Idag är det fredag, udda vecko fredag, vilket betyder att Kevin och klassen ska ut i skogen, så det är en lite picknick som ska packas i väskan nu på morgonen tillsammans med någon frukt eller grönskak som han kan tugga i sig efter lunchen på lässtuden.
 
Det bästa av allt idag är att det är fredag, vilket betyder sovmorgon med stort S i morgon. Och Kevin som har tjatat hela veckan om att få vara uppe längre än till sju får vara uppe så länge han orkar ikväll. (Ska vi tippa på att han somnar sittande vid halv nio, nio?)


Kevins skolkatalog kom på posten igår.
Vad som är nytt för min del är att det är alla skolor som är samlade i katalogen,
till skillnad mot enbart min som det var när jag gick i skolan.
FUN FUN.

Så jag har tjuvkikat på mina gamla lärare i min gamla grundskola.
Min älskade Ria, som hade hand om mig i första klass jobbar kvar.
FUN FUN.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Va fan, nu fick jag dina uppdateringsr på bloglovin. Trodde stt du typ hade slutat blogga:-P Ja men visst går nätyerna fort. Kram

Kommentera inlägget här :