Världens bästa bloggläsare.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Jag måste börja med att skriva att jag har tur som har er - både bloggen, och världens bästa stöttande läsare. Jag föredrar att skriva framför att tala med en kunnig person om mina problem, och ganska snabbt efter att ha skrivit ett inlägg får jag jättemånga berörande kommentarer och råd från er. Ni är verkligen guld värda.

Idag ska jag på't igen - med bloggen alltså. Den har varit lidande nu i några dagar. Men Kevin mår bättre idag. I alla fall så pass bra att han började morgonen med att dricka ett halvt glas läsk. Han har fortfarande feber och ont i halsen men huvudsaken är att han får i sig vätska idag känner jag - vad han dricker är egentligen obetydligt med tanke på att han inte druckit sedan i förrgår. Jag fick sovmorgon från tio till strax innan åtta. Även fast jag fortfarande är trött så känns det som att jag kommer bli tröttare om jag väljer att sova mer nu. Så upp med tuppen bara, och på't igen. Det är en ny dag idag, med nya möjligheter.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Skönt att han är bättre:-)
Jag fick jätte mkt stöd när min tös va sjuk förra året, många som dtöttade i bloggen. Kram

2:a kommentar, skriven , av kaffehörnan:

Vad roligt de låter, då vet man att man gör en bra blogg

Kommentera inlägget här :