What doesn't kill you.

publicerat i Denise;
Fuck my dreams.

I natt var det sjukt jobbigt att sova. Jag gick från ena mardrömsscenariot till det andra.
Det började nog när jag vaknade mitt i natten av att jag hörde folk gå hem från krogen. Folk kanske tror att de beter sig som möss klockan två på natten, men i själva verket är de stora feta elefanter. Lagom frustrerande.

När jag väl somnat om så drömde jag att jag var påväg hem från krogen här i Sverige. Jag gick i en lång uppförsbacke och mitt i natten kommer det en hund med sin ägare i koppel. Ägaren släpper hunden på en äng bara en bit ifrån oss och hunden springer nöjd ut på ängen. I samma veva kommer det en hjort som fastnar i hundens koppel som hängt efter hunden och hjorten i sin tur släpar hunden flera meter med ägaren efter sig som försöker rädda sin vän. Efter någon minut dyker ett lejon upp och slukar både mannen och hunden med oss som åskådare.

Väldigt mysig dröm måste jag säga.
Tur att det var mörkt och kväll även i drömmen så att man inte såg så mycket.
 

Det sägs ju att; det man inte ser, det lider man inte av...

Kommentera inlägget här :