Accepterad av pensionärerna.

publicerat i Denise;
Jag var ute på en kort promenad med Disa som slutade med över fyrtiofem minuters promenad. Jag mötte nämligen en dam på vägen med hennes två hundar och stod och pratade med henne en lång stund innan tiden kom ikapp oss. Jag har inte ens satt igång med ungarnas rum än, så det börjar bli dags nu. När man står och talar så med någon som har hund så sluts en hel grupp människor ihop och står och samtalar om deras hundar. En ganska mysig sysselsättning faktiskt.
 
Men den vanliga frågan uppkommer fortfarande varje gång jag är ute med Disa "Vad är det för ras?", så från och med nu så är hon en hundras. Smart va?
I värsta fall får jag ringa till Andreas syster och fråga vad hon är för ras, om folk nu kräver att jag är mer specifik.
 
Jag är i alla fall accepterad av pensionärerna nu. Win!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

det är väl mysigt att stå och prata så:) hundras var väl ett bra namn

Kommentera inlägget här :