Cleaning out my closet.

publicerat i Denise, Kläder, Vardag.;
Jag har sån himla ångest och har haft i några dagar då jag insett hur lite kläder jag kan använda mig av nu under graviditeten. Jag rotar runt i garderoben som en galning varje morgon och har känt för att dö - samt satt på mig kläderna jag hade dagen innan för att minska min ångest. Nu har jag gått i samma byxor i tre dagar så nu kände jag att det fick vara nog. Så nu ikväll stod jag och rev ut samt rensade ut hela garderoben på kläder att spara till senare - kläder att skänka bort och - kläder som jag kan använda mig av nu.
 
Här är resultatet...
Två överfulla IKEA-kassar med kläder förvaras i förrådet tills jag gått ner mina gravidkilon.
En liten hög av kläder skänks bort till röda korset på fredag.
Samt tio procent av mina kläder sparas och används under förhoppningsvis hela graviditeten.

Nu vet jag i alla fall vad jag kan använda och inte.
 

Kommentera inlägget här :