Det lilla landet lagom.

publicerat i Denise;
Nu ger jag upp för idag. Jag är helt förstörd - big time.

Jag tittade in i köket och insåg till min besvikelse att all disk stod kvar odiskad. Andreas ordnade middagen ikväll så det kändes inte mer än rätt att jag skulle ta disken. Men gud vad det smärtar i hela kroppen nu. Jag har precis lagt mig tillrätta i soffan och inväntar X-factor. Jag har kollat på Australiensiska säsongen av X-factor på youtube nu i några dagar. Vilka jävla talanger och juryn är lite mer rutinerad än vår fantastiska sångare Orup, Ison, Marie och Andreas...

Men fortfarande vilka talanger vi får fram i det lilla landet lagom trots att vi är X antal miljoner mindre i befolkningsmängd, än både Australien och USA.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Tycker att dom e duktigare än dom som varit på audition till idol

2:a kommentar, skriven , av jeam :

Haloj! Jätte fin blogg! :) Kika gärna i på våran, kanske är det din nya favorit blogg?

Kolla gärna detta inlägg, ovh lämna din åsikt : http://jeam.blogg.se/2012/september/patetiskt.html#comment

Vill gärna veta!

Vi gör även mode collage och annat smått och gott! :D

Tack! :D

Kommentera inlägget här :