En näve sömn och resten piller.

publicerat i Denise;
Idag har jag otroligt ont i korsryggen (eller ländryggen om man föredrar det ordet). Jag har mina aningar om att mitt gymnastikpass i garderoben igår inte gav min rygg rättvisa så den låter mig lida idag istället. Med all rätt. Det tog mig närmare två timmar att hitta en bra possition i sängen och precis när jag lagt mig till rätta så ville hunden ut på en promenad - Isn't it ironic.
 
Så nu när vi kom hem så blev det piller till mellis. En alvedon, lite järntabletter och några tabletter för min halsbränna. Inte så illa som det kan låta eller se ut med andra ord.  Nu när jag har ont och familjen är borta, hunden är ute och alla papper som ska ha blivit lämnade till jobbet är lämnade så är det bra om jag passar på att vila.
 
Frågan är om jag kan det.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

usch, tycker synd om dig

2:a kommentar, skriven , av linah:

ha en bra helg!<3

Kommentera inlägget här :