Ett eget kejsarsnitt.

publicerat i Gravid;
I natt var jag nära på att utföra ett kejsarsnitt på mig själv då tjejen fått för sig att det knappt finns plats i magen längre så hon kräver en utbyggnad som hon själv utför med hjälp av hela kroppen. Jag som är en sidoliggare när jag sover - och som varken kan sova på rygg eller mage (mage fattar vi alla varför) fick stå ut med kittlingar från hennes fötter när de drog snabba och intensiva drag på platsen där min midja tidigare suttit. Det spelade ingen roll hur många jämnfotahopp jag hoppade mitt i natten eller vilken sida jag låg på och inte heller hur mycket jag försökte massera henne bort från min mage? - hon skulle bara spreta med hela kroppen och kittla mig obehagligt ett tjugo till trettiotal gånger under samma natt.
 
Värst av allt var att jag vaknade av det alla gånger!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Fy vad jobbigt. Joey låg och rispade med naglarna på insidan, inte jätte skönt

2:a kommentar, skriven , av Lotta, klädtokig småbarnsmamma!:

Oj jobbigt!! Men den som längtar efter något gott... sägs det ju! =/

Letar nya och inspirerande mamma-bloggar! Gillar din, lust att ta Bloglovin-följe? =)

HOppas du får en trevlig Söndag!

Kommentera inlägget här :