Fika.

publicerat i Denise;
Idag när jag lämnade Kevin på plugget så träffade jag på en klasskompis mamma och även en god vän till mig utanför. Jag fångade upp henne och frågade om vi skulle ta en fika, (nej jag är absolut inte desperat efter sällskap, haha). Så vi stack runt lite i stan och hamnade tillslut i Norra Nynäs på en kaffe (läs; cola) och kaka (läs; stor fet baguette).
 
Vi snackade om allt som vi inte snackat om sedan tjugohundraåtta då vi umgicks som mest intensivt sist. Det är konstigt hur man inte behöver umgås och ändå komma in på gamla banor och ha lika kul tillsammans nu som då. Det bevisar bara vilken vänskap som ändå bundits mellan oss. Fantastiskt.

Nu tar det säkert några år till nästa träff eller fika, men jag ser verkligen fram emot det!
 

Den senaste bilden på mig och Malin tagen, 2008. (Jag som BLOND vilket var hundra år sedan, minst!)

Kommentera inlägget här :