Po-po-pokerface.

publicerat i Denise, Vardag.;
Andreas har fått för sig att vi ska åka in på vernissage inne i stan i morgon. Det är hans goda vän Erik Lundback som ställer ut sin utsökta "guy" foto-utställning. Med enbart bilder på nakna killar med otroliga muskler. Vill jag gå? Eh, JA. Mest för att det kanske finns ögongodis på plats man kan titta på (man får faktiskt titta). Vem vet, det kanske blir en överraskning med krokimodeller också, haha. Po-po-pokerfacet på bara så man inte står generad inför fotointresserade människor.
 
Har ni vägarna förbi stan så kika in på vernissagen om ni vill se på ögongodis.
 

Han är otroligt duktig på att fotografera i alla fall. Det kan nog alla hålla med om.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alva:

Hej, jag har en frågestund på min blogg och jag skulle tycka att det var roligt ifall du ville fråga mig någonting:)

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Det tycker jag ABSOLUT ! så kan våra Andreas hänga över en öl ... typ. hehe

3:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

hihi ooh vore kul att gå på! ^^

4:e kommentar, skriven , av Elin:

Men olalaalaaa ! Hallå, jag vill också gå på ögongodis utställning.. Mums

Kommentera inlägget här :