Fun. Fun. Fun.

publicerat i Denise, Musik;
Jag har alla anledningar att fira idag. Min älskade sambo tog med mig ner på Expert för att kolla på en ny bärbar dator åt mig och vi fann en för strax över tvåtusen som var på "rea på rean" nu när Expert går i konkurs. WIN. Så nu ligger den och laddar i väntan på att jag ska ta hand om den väl i flera år framöver. Äntligen kan jag föra över bilder från min gamla hårddisk till en den nya datorn. Åh så underbart.
 
En annan anledning att fira är att jag (troligtvis tre år efter alla andra) funnit gruppen Fun. som sjunger fantastiskt. Otroligt vilka killar. Har ni inte hört deras album så är det dags att ni kikar in det nu.
 Eller tryck play. Ni kommer inte ångra er.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Roligt med fynd, i varberg tog allt slut första dan på expert

Kommentera inlägget här :