Garderober, garderober och mer garderober.

publicerat i Denise;
Garderoberna är på plats, men absolut inte fyllda med något. Min rygg har gått sönder och vardagsrummet är belamrat med allt från gardiner, till handdukar, kläder och skräp (rent ut sagt). Just nu kan jag inte göra annat än att titta på skiten och sucka, haha. Jag orkar inte med någonting för tillfället.

Men ungarna fick plats med två garderober i deras rum (hallefuckinglujah) och vi fick in två i vår garderob. Även där blev det problem när de skulle in och ut att vi var tvungna att ringa min mamma om expertishjälp. Så hon kom hit som en räddande ängel och dämpade vår ångest genom att komma på en lösning på vårt problem.

Nu återstår bara en sak.
Fylla garderoberna, städa i vardagsrummet, laga mat, dammsuga, ta bilder så ni får se hur fint (typ) vi har fått det hemma när allt är klart och kolla på X-factor för ja, klockan lär ju vara närmare åtta innan jag är klar. Doh!

Kill me.

Ingen som vill köpa en garderob by the way?


Min gamla ligger nämligen ute för försäljning och jag hoppas verkligen att någon nappar på den då den för tillfället står för vår toalettdörr...
Hoppas inte paniken slår in snart då någon är kissnödig, tihi.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

sv: haha så sant! ;)

Kommentera inlägget här :