It ain't enough.

publicerat i Denise, Minnen, Musik;
Lets start with pressing PLAY:

 
Hon är så fruktansvärt bra, Oh Laura. Jag menar, vem minns inte bilreklamen med låten "Release me"? Nu minns jag inte vilken bil det var som reklamen visade, men jag minns själva reklamen och jag minns Oh Lauras hesa röst när hon skrek ut orden "Release me" som befann sig så passande i det skedet i mitt liv som låten blev populär år tjugohundraåtta.
 
It ain't enough blev också en stor favorit direkt efter Release me upptäckts av mina lyssnaröron - och Oh Laura hade välkomnats in i mitt - - nyblivna singelliv. Låtarna har fortfarande en enorm plats i mitt liv och det finns dagar som jag kan lyssna på dem om och om igen utan paus. Idag är en sån dag, och jag njuter.
 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Hehe, när jag läste det här inlägget gav det mig känslan av att titta på "på spåret"
- staden vi är på väg till ligger belägen vid havet.
Haha.

Kommentera inlägget här :