Kill me.

publicerat i Gravid;
Ni som läst min blogg ett tag vet att mitt kusinbarn gav mig kopiöst mycket flickkläder i storlek 50-68. Tillräckligt med kläder för att vi istället för att tvätta kunde använda en gång och slänga och fortfarande ha kläder över. Kruxet med det hela är dock att Andreas kom hem från sin syster idag - med FYRA stora jävla kassar med barnkläder i storlek 50-68. Jag har stått i en timma (och jag överdriver inte) och oavbrutet plockat upp och lagt i högar. När jag insåg att högarna blev alldeles för stora så plockade jag endast upp och slängde ifrån mig kläderna i en enda stor röra. Så ikväll och i morgon och sju år framåt har jag att göra med att tvätta, vika och sortera storlekar. 

Nu har vi kläder från Australien, Tyskland och USA i vår bebis samling...
 
Ni som planerat att köpa barnkläder till oss i "grattis till bebisen"-pressent!
Please, don't!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Usch lät inte liiiite jobbigt haha!
Lycka till, kanske kan behövas ;-)

2:a kommentar, skriven , av Lotta, klädtokig småbarnsmamma!:

Vad roligt!

Lägger till dig nu! =)

3:e kommentar, skriven , av Elin:

Äsch ! det är klart man är nyfiken, jag kommer nog förmodligen tjata ihjäl dig också när det närmar sig ! Hehe.
Jag förstår bara inte varför folk tror jag skulle ringa och säga "hheeeej nu har jag känt den första värken" hehe
Kram

4:e kommentar, skriven , av linnhahne.blogg.se:

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

5:e kommentar, skriven , av CECILIA:

vad söta!

6:e kommentar, skriven , av Anna:

Hahaha oj:-) fast d e ju bra med kläder men man vill ju köpa lite eget oxå. Dom får köpa bra att ha saker till bebisen istället:-)

Svar: Jag behöver inte köpa kläder till denna unge på över ett sekel tror jag =P haha. Pengarna får gå till roligare ändamål med barnen istället. ;)

Kram!
Denise

Kommentera inlägget här :