Kläder.

publicerat i Denise, Kevin 6 år, Kläder;
Efter Kevin slutat skolan tog jag med honom ner på stan för att fynda nya kläder åt honom. Det blev endel Billabong - T-shirtar, två par nya jeans, några tjocktröjor, och annat smått och gott. Allt under femhundralappen, så det var win helt enkelt. Efter vi handlat massa - enligt Kevin - tråkigheter så gick vi vidare och fikade på ett café. Efter cafébesöket så gick vi förbi min mormor och satt och pratade en stund innan Kevin tröttnat på vårt vuxenprat.
 
Nu ska Kevin snart åka iväg till mormor och morfar för att spendera en liten del av kvällen där, medan jag och Andreas ska in till stan på fotoutställningen. Mysigt värre!

Ska bli superskönt att lämna hemmets fyrkantiga instängda väggar en stund för lite miljöombyte.
Men nu ska jag stryka lite kläder och se till att byta om, och framför allt sminka mig så att jag ser levande ut igen, haha.

Hörs ikväll. Då får ni snaskiga detaljer om hur det var på utställningen.

(Det bästa av allt är att Kameran kommer hem igen i morgon kväll!)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Hoppas ni får en trevlig kväll

Kommentera inlägget här :