Ring inte mig, jag ringer er.

publicerat i Denise, Gravid;
Jag har spenderat halva dagen i telefonkö känns det som.
Efter att ha suttit i kö hos sjukgymnasten i över en halvtimma så var det skatteverkets tur. Jag har ingen som helst koll på hur mycket jag tjänat under det föregående året och det är tydligen uppgifter som försäkringskassan har som krav när man ska ansöka om föräldraledighet för att kunna basera inkomsten på vad man tjänat. (Bra koll du har Denise). Så nu har jag skickat in inkomstuppgifter efter att ha suttit i kö med skatteverket i över en halvtimme.
 
Lyckost mig.

Någon mer telefonkö jag kan passa på att sätta mig i medan vi ändå håller på?
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Haldis johanna:

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Jag har läst typ, MÅNGA inlägg i din blogg nu och jag måste säga att jag ÄLSKAR sättet du skriver på !

Kommentera inlägget här :