Skänka bort kläder.

publicerat i Denise, Kevin 6 år, Kläder;
Kevin somnade för några timmar sedan, helt utslagen i sängen. Jag passade då på att ta ett bad och koppla av ordentligt när han väl slocknat för att nu ikväll spendera tiden med att vika och sortera klädesstorlekar. Så nu har jag en stor IKEA-påse full med storlek 62 och en lite mindre påse med storlek 68 och hela soffan full med storlek 50-56.

Jag tänkte senare "skänka bort" några påsar till min mamma så att kläderna kan få bli tvättade då jag inser att jag inte har tid över för att hinna tvätta allt själv. Stryka och slänga ner det i lådor kan jag fixa, men jobbet innan är det som är tufft.

Nu ska jag dock snart hoppa i säng och sova för natten. Är helt slut. Plus att jag har tid hos min sjukgymnast i morgon för första gången, så wish me luck.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av louise:

vilken söt son du har :).

Jag har dagens blogg tävling på min blogg, det skulle var kul om var med:

http://mamaciita.blogg.se/2012/september/dagens-blogg-2.html#comment

Önskar dig ett trevlig dag och vecka :)
kram

Kommentera inlägget här :