Skoladministratören.

publicerat i Denise, Mormor och morfar;
Jaha - då var det en ny morgon som kräver nya prestationer.
Den största prestationen för dagen kommer dock vara att gå och köpa godis till mig och Kevin efter att skolan slutat för att vi ska ha mysdag medan regn och rusk utspelar sig utanför fönstret.
Men för tillfället ligger jag i soffan och glor på något amerikanskt träningsprogram har ätit massa frukt som lagt sig som en fruktsallad i magen på mig och drabbats av halsbränna - vilket börjar bli mer som en vana.
 
Jag försöker även få tag på skoladministratören som sökt mig hemma hos mina föräldrar? Haha. Stackars pappa som varken har koll på vad hon snackade om eller koll på var de förvarar mitt mobilnummer. Så han i sin tur hade ringt upp mamma på jobbet som i sin tur ringde mig för att meddela att hon ringt. Komplicerat?

Välkommen till min familj.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Det är inte långt kvar tills det är dags för dig eller hur? :) Jag fixade sängen lite till och från sen v 25. Hehe. Kunde inte hålla mig ...

2:a kommentar, skriven , av anna:

ät nu mycket gotta å ha det mysigt i höstvädret;)

3:e kommentar, skriven , av ANGELICA.BLOGG.SE:

Kvällens blogg, vinnaren + ny omgång är uppe. Nämligen HELGENS BLOGG!

DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

4:e kommentar, skriven , av marika:

Hej, allt bra med dig? :)

5:e kommentar, skriven , av madde-highheelslady:

Hej Hej,
Jag ville bara komma in och säga att idag uppdateras DU,DU,DU kategorin med:
Annorlunda lördag

Välkommen in och kika :)
Önskar dej en fortsatt bra dag!

6:e kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny 1 vecka. Vad har du att förlora? GO FOR IT !! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment

Kram♡

Kommentera inlägget här :