Strumpfobi.

publicerat i Denise;
Jag har en enorm strumpfobi. Alla som känner mig personligen vet att jag inte använder mig av strumpor såvida det inte är -20 grader ute (ca fem gånger per år). Anledningen till detta är att jag blir så enormt varm och svettig. Det är verkligen hemskt vad ett par strumpor kan göra med kroppen. Blir som en klimakteriekossa, och jag skojar inte. Om ni tycker att en kvinna är jobbig under PMS perioden så vill ni inte veta hur jag blir när jag använder mig av strumpor, haha.
 
Igår använde jag strumpor och jag minns inte varför jag var så ivrig med att sätta på dem på fötterna, och tro mig, it won't happen again.
 
 

Taggar: PMS, Strumpor, klimakteriekossa, vinter;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Kul det skulle va om vi umgicks,jag har fotfobi så jag måste typ ha strumpor

Kommentera inlägget här :