Svettmat AB.

publicerat i Denise;
Jag fick en falukorv idag av min mamma när vi var hemma och hälsade på hemma hos dem. Och jag som tröttnat på att hela tiden äta korvstroganoff såg min chans till att göra något annat av just denna. Så jag gjorde en mexikansk korvgryta. Okej, liknande korvstroganoff, jag erkänner. Men aningen starkare. Jag hade nämligen i "lite" chilipulver, "lite" chilisås och "lite" cayennepeppar. Det smakade inte så mycket när jag smakade av maten i pannan, men herregud vad jag svettas just nu.
 
Och vi fick fasligt mycket över så om det får ligga och mojna över natten så kommer det garanterat inte bli svagare med tiden... För min del gör det ju inget om jag får halsbränna. Nomnom.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Kika gärna in och delta i min veckans blogg tävling, drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny i en vecka, vad har du att förlora?! :D tävlingen avslutas ikväll kl 19:00!
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-1.html#comment

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Denise!
Nej, icke bebis. Tvingade mannen att hjälpa mig att städa hela huset - om bebis får för sig att komma vill jag inte komma hem till ett bombnedslag. Och sen blev det en sväng förbi svärmor och här har jag haft fullt upp med att käka kakor, möla morotskaka och njuta av hund och barnvakt. ;)

Kommentera inlägget här :