Underbara måndagsmorgon.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Förutom att ha lagat mannagrynsgröt till frukost åt mig och Kevin, promenerat med honom till skolan och kommit hem igen så har jag även hunnit med att se gårdagens gråtfest i X-factor. Gråtfest och gråtfest... i ärlighetens namn så gråter jag till allt, så X-factor är uppenbarligen inget undantag.
 
Mitt jobb har bytt inloggningsuppgifter på mig så jag kommer inte in för att sätta mig som otillgänglig. Tack och lov så blir jag förhoppningsvis sjukskriven från och med i morgon så då slipper jag allt som har med mitt jobb att göra då det bara gör mig mer frustrerad än glad för tillfället. Men det är konstigt att de inte har hört av sig på över en och en halv vecka. Inte för  att det gör något för min del alltså...
 
Igårkväll somnade jag som en gris direkt efter att jag läst nattsaga för Kevin. Och i morse var det inte lättare att ta sig upp kvart över sex. Men det är bara att bita ihop. Jag har ju som sagt chansen nu att sova middag till klockan ett... Win.
 

Kommentera inlägget här :