Utrensning.

publicerat i Barnen, Kevin 6 år;
Kärmor kom hit i morse som vanligt med Disa bus. Hon ligger och sover bredvid mig i soffan nu sötnosen. I eftermiddag när kärmor kommer för att hämta henne så ska vi möblera om i ungarnas rum. Skönt att få det klart innan bebisen tittar ut. Jag känner att allt i deras rum är "inkastat" som det lätt kan bli. Så idag när jag får hjälp så ska det bli ändring på det. Ni förstår inte vilken lättnad det är!
 
Men först nu på förmiddagen har jag massa förberedelser att ta itu med. Som att sortera barnens leksaker (jag gjorde det för tre veckor sedan typ - så ni förstår vad mycket s-k-i-t de har i deras rum)...

Det är tur att ingen av ungarna är hemma när jag pysslar. Annars skulle det väl ha blivit ett himla liv.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Nu har jag två frågor.
Kärmor, är det istället för svärmor ? :)
Och, ungarnas. Menar du sonen och bebis, eller finns det en annan mystisk unge jag missat ?
Kram

Kommentera inlägget här :