Väska.

publicerat i Barnen, Denise, Gravid;
Idag köpte jag en "ny" BB-väska som jag ska packa med allt nödvändigt till BB när det väl blir dags. Det blev en retrohandväska från Röda korset som kommer rymma det mesta istället för att vi tar med oss världens resväska in, haha. Plus att väskan gick på fyrtio kronor gjorde saken mer avgörande till mitt val att köpa den. Och Andreas gillade den också... inte.
 
Andreas: "Den är grotesk och jätteful"
Jag: "Men så kan du ju inte säga, jag diggar den".
Andreas: "Det är bara för att du vet att det blir jag som kommer få bära den och inte du när det väl är dags!"
Jag: Sant...!


Det är faktiskt inte riktigt så illa som det låter. Den är typ vinröd och ganska diskret typ...
Påminn mig om att visa er när jag får tillgång till kameran igen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Hahaha.
Älskar lite att våra sambos heter Andreas båda två och att de påminner så mycket om varandra !
Jag väntar också med spänning på att jag ska få åka in, faktiskt ;)

2:a kommentar, skriven , av Jossan:

"Det är bara för att du vet att det blir jag som kommer få bära den och inte du när det väl är dags!"
HAHAHAHHA JAG DÖR AV SKRATT!

Kommentera inlägget här :